2022. jan 15.

Miért pont a crypto.com-ot és a CRO-t használom?

írta: divatmotoros
Miért pont a crypto.com-ot és a CRO-t használom?

A kriptók világában óriási a választék, rengeteg az új projekt és rengeteg tűnik el. Nézzük azokat a szempontokat, ami miatt a crypto.com-ot választottam a kriptóba való belépési felületként.

cryptocom.jpg

1. méret: elég nagy szereplőt kerestem. Ha már centralizált kripto tőzsdére bízzuk a pénzünket, akkor érdemes olyat választani, aminek a méretében hiszünk. A crypto.com-nak van egy 750M dolláros biztosítása és bár még feltörekvő szereplő, de elég nagyra nőtt. Már tízmillió ügyfelük van és nekem a Forma-1 jelenlétük validálta igazán. Persze egy drága szponzoráció lehet intő jel is, de szerintem a stratégiájuk alapján jófelé mennek. Azt hirdetik, hogy mindenkinek lehetővé akarják tenni a kriptókkal való kereskedést, ez jó irány. Elvégre engem is elértek, nemigaz?

2. funkciók: nekem fontos kényelmi funkciókat adnak, amiben két dolgot emelnék ki: egy VISA kártya, amin a költéseid után 1-8% közötti visszatérítést kapunk a saját kriptopénzükben, CRO-ban. Emellett a hosszabb távra lekötött kriptók után 8-14%-os hozamokat kaphatunk, ami nekem szintén fontos választási szempont volt. Én nem szeretnék napi kereskedésben hullámvasutazni, 3-6 hónapokra le tudom kötni az ide berakott pénzt és azért egy USDC-n kapott 10-12%-os kamat szerintem elég jó ajánlat. Ha magasabb összeget is le tudunk kötni fél évre, akkor pedig magasabb szintű kártyákat is választhatunk, amiből a havi ingyenes Netflix és Spotify önmagában megéri.

3. díjak: az ethereum hálózaton egy-egy tranzakció néha 100-200 dolláros gas fee-vel történik, ami az én tranzakciós méreteimet elnézve siralmasan magas költségszint lenne. A crypto.com saját blokkláncán, a cronos-on egy-egy tranzakció költsége 0,5 - 1 CRO, ami a jelenlegi árfolyam mellett kb. 50 dollárcentet jelent. Na ez már sokkal barátibban hangzik!

4. bővülési potenciál: azzal, hogy akár sok száz milliós új ügyfélkört tűztek ki maguk elé, és tudatosan a kriptoban még nem tapasztalt embereket prübálják elérni, szerintem jó irányba haladnak. Mivel ez egy kripto viszonylatban is fiatal ökoszisztéma, akár komoly felértékelődés is várhat a CRO-ra. Ha a most lekötött öszegek 2x, 3x vagy 5-10x-es áron forognak majd 1-2 év múlva, akkor jól döntöttünk a crypto.com mellett. A CRO-n túl pedig sok új projekt érkezik a cronos láncra, szóval a nagyobb kockázatot vállaló, kísérletező kedvű bátrak itt is nagyokat kaszálhatnak.

+1: a vezetője Kris Marszalek egy lengyel csóka. Sztereotíp vagyok, de "polska wegry dwa bratanki"

Ahogy a szlogenjük mondja: "Fortune Favors the Brave" - azaz bátraké a szerencse. Ha kedvet kaptál a kriptózáshoz, itt egy poszt arról, hogy hogyan tudod a forintodat négy lépésben kriptóra váltani

Ha pedig regisztálnál a crypto.com-ra, akkor használd ezt a linket (vagy add meg ezt a kódot referral-ként: se8rszd9b9 ), és mindketten kapunk 25 dollárt. (néhány feltétel teljesítése esetén, ami itt található, egyelőre angolul.)

Szólj hozzá

cro kripto crypto.com